PHOTOGRAPHY & LIFESTYLE BLOG
  • LITTLE THINGS
    Drobne rzeczy, ulotne chwile, wspaniałe momenty..Innym słowem prosty przepis na Simple Happiness
    Czytaj więcej
  • KAWA
    O dobrej kawie, ciastku wartym grzechu i kawiarniach, do których będę wracać
    Czytaj więcej
  • PODRÓŻE
    Podróże małe i duże. Te na drugi koniec świata, i te bliższe zasięgiem, lokalne, równie urokliwe jak te pierwsze
    Czytaj więcej

Last days of Summer


Lato od zawsze kojarzyło mi się z ciepłymi promieniami Słońca, zalewającymi złotą poświatą wszystko dookoła. Może to właśnie dlatego to moja ulubiona pora roku. Zachody Słonca są wtedy najdłuższe i najpiękniejsze. Tak samo czarujące zarówno na wsi, jak i w mieście. 
A jaka jest Wasza ulubiona pora roku? :)

Summer always made me think of the warm rays of the sun. Maybe that's why it is my favorite season. Sunsets are then and only then the prettiest and the longest, equally charming in the country and in the city. 
And what's your favorite season? :)


Komentarze

  1. Oooo, Late Summer Post! :D Jakie fajne te zdjęcia, nawet moje "dzieła" się tam znalazły! Odrazu mam takie miłe skojarzenie, bo przypominają mi się te wszystkie wakacyjne chwile... Cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona pora roku to wiosna - wtedy mam najwięcej energii:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też racja, mnie zawsze zachwyca soczysta zieleń i rośliny budzące się do życia! :)

      Usuń
  3. A ja czekam na moją ukochaną jesień!
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niedługo także na moim blogu! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Ja szczerze to już nie mogę się doczekać tej złotej, pięknej jesieni :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem uzależniona od zachodów słońca :D i trudno byłoby mi zdecydować, które są najpiękniejsze. Wszystkie są inne, letnie bardzo intensywne, zimowe pastelowe i to co w nich lubię u nas na plaży to to, że słońce zachodzi za 'wodą', latem przesuwa się na tyle, że zachodzi za wzgórzami, więc sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz